woensdag, juli 09, 2003

Een jaloersmakertje
Of is het in het binnenland ook zo prachtig als hier aan de kust ? In elk geval, hier was het zalig vandaag. Lekker warm, bijna geen wind, mijn broer met zijn vier vrouwen (1 wettelijke en drie door afkomst ;-) en mijn moeder op bezoek, dus een druk dagje. Met zo'n vier klein mannen aan het strand en op de dijk met de gocarts, dan weet je wel wat doen. Roepen dat ze niet te ver weg mogen gaan, roepen dat ze voor zich moeten kijken, roepen dat ze niet van de dijk mogen afrijden. Kortom roepen, roepen, roepen, leuk voor de klein mannen, iets minder voor de groten. :-)
Maar al bij al, wel leuk, en zeer vermoeiend, voor groot en klein. Vooral voor klein. Die liggen allemaal al te ronken, eentje in zijn bed, de anderen in de wagen op weg naar 'de Limburg'.
Voor de rest niet veel te vertellen. Ik hoop dat er nog iemand deze blog leest, want de laatste week is hier niet veel anders geschreven dan hoe goed het aan de zee is, en hoe weinig ik wel doe, maar ja, dat is vakantie nietwaar.
In elk geval, als ik terug in het land (lees binnenland) ben, zal ik de rest van de blog weer wat meer onder handen nemen, zodat er daar ook nog eens iets te zien is. En ondertussen : kijk af en toe op de webcam, de kans dat je ons daar ziet flaneren, al of niet krijsend achter een gocart met onze Bram erop, is vrij groot.
Blogje ',','

Geen opmerkingen: