donderdag, juli 03, 2003

De groeten aan de kok !
Zei onze Bram toen Els en ik vertrokken om te gaan eten. Aangezien schoonmama en schoonpapa een paar dagen mee op reis zijn aan zee, konden wij ervan profiteren om eens te gaan eten, terwijl zij op de Bram pasten. En dat was zijn manier om ons uit te wuiven.
Met andere woorden : bol het af, maak dat je weg bent, arriverderci, zodat ik mijn gangen kan gaan. Maar hij was braaf, viel bijna direct in slaap en is zonder discussies in zijn bedje gekropen.
En wij, wij hebben genoten van een heerlijk etentje bij Capiello. Een zeer goed Italiaans restaurant op de dijk in Oostende, niet ver van ons appartement. Lekker eten, heerlijke wijn, aangename omgeving, goed gezelschap, wat moet een mens nog meer hebben ?
Goed weer misschien ? Wel, vandaag was het niet zo goed, maar behalve vanavond hebben we eigenlijk geen regen gehad, en morgen wordt het beter. Is toch schitterend. De zon is er zelfs doorgekomen vandaag. Een lange wandeling gemaakt, op het strand, schelpjes gezocht, kwallen geteld (er liggen er letterlijk honderden, zoniet duizenden aangespoeld op het strand, als het nu warm wordt, zullen de toeristen moeten opletten dat ze niet gestoken worden), naar het Lego festival geweest in het cultuurpaleis, en hopla, de dag was weer voorbij.
Time flies when you're having fun, zeggen ze, maar het is waar.
In elk geval, de kok heeft zijn best gedaan, net als Jamie Oliver die vanavond voor Jamiroquai (ik hoop dat ik het goed schrijf) mocht koken, en het zag er daar ook lekker uit.
Dus, met Ali McBeal op de achtergrond, tot nog eens ;-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: