woensdag, juni 25, 2003

Ziekskes => Zapperderzap
En daar wordt je pas ziek van. Ik ben dus wat ziekskes dus wellicht wat minder updates dezer dagen. Een zware keelontsteking heeft me geveld en ik heb het geweten. Ik moet rusten op doktersbevel, wat ik maar al te graag opvolg, want veel doen, gaat echt niet. Dus meer dan 14 uur in mijn bed gestoken, wat zo ongeveer het dubbel van normaal is, voor de rest wat in de zetel liggen, boekskes lezen en zappen.
En er is toch echt niets deftigs op overdag ? Die shoptv van VT4 en K2 is toch wel echt hilarisch. Puur Amerikaans. Ongelooflijk dat mensen daar intrappen.
De max vond ik wel het reisprogramma van VT4, gemaakt door Liberty TV, dat pretendeerde een beetje objectief te zijn. Mijn oor ja ! Het viel niet op dat er constant twee blonde bimbo's, goed voorzien van poten en oren, door het scherm huppelden. Terwijl eentje probeerde een uitleg te geven (die veel amateurs beter kunnen), moest de andere de hele tijd met haar hoofd schudden en er voor zorgen dat alles dat lager hing mee huppelde op de beat. Bangelijk.
De climax was toch wel echt toen een van deze bimbo's de potentiele klant er op wees wat voor een prachtig zicht had vanuit het objectief beoordeelde hotel. En de camera niet op het zicht inzoemde, maar wel op de boezem van deze meid. Kan je het er nog dikker opleggen ?
In elk geval, ik heb mijzelf weggesleurd van deze flutzenders en heb naar de mozaiek gekeken. Daar heb je tenminste nog wat goede muziek. Ik hoop dat de medicijnen en de spuit van gisterenavond snel beginnen werken, zodat ik toch iets kan doen, want niets doen ligt me echt niet. Maar als het moet, moet het, niets aan te doen.
En dus heb ik bijna de ganse namiddag onder een paraplu in het zonnetje liggen soezen. Deed veel deugd. Nog nooit heb ik zoveel uren op een etmaal mijn ogen dicht gehad. Waren de omstandigheden anders, ik zou het kunnen gewoon worden....
In elk geval, tot binnenkort, blijf bloggen, zal ik ook proberen te doen.
Blogje ',','

Geen opmerkingen: