maandag, juni 30, 2003

Waar is de zomer ?
Bijna twee maanden schitterend weer geweest. zonovergoten dagen, lange, zwoele avonden, het kon niet op. En wat gebeurt er nu ? De vakantie begint en het begint te regenen. En ik had de indruk dat onze vriend Frank De Boosere er nog plezier in had ook. Wel ik niet. Maar ik laat het niet aan mijn hart komen hoor, neen hoor. Morgenvroeg is de snuit van mijnen Ford naar de kust gericht en hij zal er geraken. File of geen file, slecht weer of geen slecht weer.
Oostende, here we come.
En ik heb geluk, ik mag me laten dienen. Ik mag niet heffen, heb vorige week vrijdag een gietijzeren tafel (ik denk dat ik hier al eens over geschreven heb, over de antiroestbehandeling van deze tafel) terug op haar plaats gezet. Niet alleen, samen met mijn schoonvader, maar blijkbaar heb ik ergens een verkeerde beweging gemaakt en heb ik dus sinds vrijdag al constant rugpijn. Het werd eigenlijk wat erger (gisteren wel niet veel van gevoeld onder invloed van wijn, zon en BBQ), maar vandaag was het toch wel genoeg. Dus ikke weer naar de dokter, en ja, ik mag niet heffen. Gelukkig heb ik koelies bij die de bagage kunnen inladen en uitladen en kan ik mij laten dienen.
Alleen denk ik dat ik niet te hard moet overdrijven, want dan vrees ik dat ik wel eens iets naar mijn hoofd geslingerd ga krijgen en het stigma van profiteur ga krijgen. Wat ik absoluut niet kan begrijpen natuurlijk ;-)
In elk geval, zij die met vakantie gaan, groeten u. Zij die achterblijven en het huis bewaken, we zullen aan jullie denken :-) (en een kaartje sturen)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: