vrijdag, juni 13, 2003

'k weet het niet
Wat ik moet schrijven. Niet veel te vertellen, nog moe van gisteren de rest van mijn buxussen te scheren, maar ze zijn nu allemaal mooi netjes gedaan. 'k Ben er fier op echt. Het wordt zo'n weekend van boodschappen doen en niet veel meer. Lekker rustig, niet te veel aantrekken en gewoon relaxen. Misschien nog wat aan mijn tweede boek werken, en oh ja, een tekening voor mijn eerste boek nog afwerken. Moet binnen 14 dagen klaar zijn, want dan gaat alles naar de drukker. Het wordt nu wel heel echt concreet. Woeha, ik wordt al zenuwachtig als ik er aan denk.
Trouwens, klikken jullie nog wel door op de site van mijn boek Meriumbe ? Een beetje meer mag ook he, bestellen kan ook al he. Of ben ik nu te opdringerig. In elk geval, 'k hoop dat ik dit weekend 3.000.000 euro met de lotto win, dan stop ik met werken en ga ik rentenieren. Enkel nog boeken schrijven en in de tuin werken, en als afwisseling wat actiever worden in het dorpsleven, dat bij ons toch op een heel wat lager pitje staat dan bij mijn collega Smintjes. In Wechel is precies elk weekend iets te doen. Hier niet. Binnenkort zijn er in Westerlo ook wel kasteelfeesten, maar echt veel is er niet te doen.
Natuurlijk, niet te vergeten, volgende week : schoolfeest in de school van onze Bram. Daar moeten we natuurlijk zijn, want ze doen iets met Piet Piraat. Niet te missen, het hoogtepunt van het jaar. Oh ja, voor zij die onze Bram nog nooit gezien hebben, hier is die guitige kerel :-) Een geweldig ventje, soms behoorlijk druk en als hij moe is luistert hij niet, maar ik zou hem voor niets te wereld willen missen.
P.S. het is te zien dat ik een nieuwe digitale camera met bijhorende software heb zeker ? ;-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: