woensdag, juni 11, 2003

Halfweg
Of toch zo ongeveer. Secuur werkje, zeg dat wel. En veel. Heb zo'n 250 meter buxus hagen staan, en een 75 bollen. Kan je je voorstellen hoeveel werk dat is ? Maar voor een professional zoals yours truly is dat natuurlijk geen probleem (ahum ahum). TTZ, het is niet de eerste keer dat ik dat doe en voor mijne nieuwjaar van mijn moeder een speciale buxus schaar (op elentriek) gekregen, en ik moet zeggen, het gaat goed. Dus bijna halfweg, al heel wat haagjes en een aantal bollen geschoren.
Natuurlijk niet zomaar in de wilde weg, neen, goed voorbereiden. Een paaltje aan de ene kant. Een paaltje aan de andere kant. Daar een koord strak tussen spannen, dan de waterpas er op om te zien of het wel horizontaal (waterpas dus) is. En dan pas scheren. En dan de binnenkant, enzovoort. Alles wat ik nu gedaan heb, is nog niet perfect, maar met een paar kleine aanpassingen zal het goed zijn. Kijk zelf maar. Is toch mooi he (was al wat aan het donker worden, dus foto is niet helemaal helder, maar het is toch niet slecht, al zeg ik het zelf.

Misschien nog een klein woordje uitleg bij het panorama : wat je ziet is een stukje van de muur van de dubbele garage die in de tuin staat, met het terras dat er aan vast hangt. Dat voor die muur ligt, waar die bank en die tafeltjes opstaan. Links is de parking achter het huis, rechts de zandbak, daartussen een vers geschoren haagje, en al dit moois is getrokken van op het terras dat aan het huis grenst. Misschien dat ik binnenkort wel eens een foto van ons huisje toon. ;-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: