dinsdag, juni 24, 2003

En daar zijn de mosselen
Sommigen zijn er zot van, mij kunnen ze niet echt bekoren, alhoewel ik er wel eens van wil eten. Heeft denk ik te maken met een portie die me zo'n 10 jaar geleden eens heel slecht bevallen is, en sindsdien kan ik het echt niet opbrengen om er veel van te eten. Behalve op pizza of in vispannetjes, dat gaat nog wel, maar zo'n hele 'casserole' mosselen binnenwerken. Neen bedankt.
Maar aan al diegenen die hier lang naar uitgekeken hebben : smakelijk en geniet ervan ;-)
Gelukkig heb ik niet zo'n allergie als iemand in de familie (die ik niet bij naam zal noemen ;-), die na het eten van oesters voor een paar uur op het toilet kan gaan kamperen. Echt zonder zwans. Zij was een paar maanden geleden met vrienden in Hasselt gaan winkelen (en ze woont aan de kust). Oesters gaan eten, en het duurde niet lang of ze kon vluchten. Uren heeft ze daar gezeten, dokter geroepen, niets aan de doen, afwachten tot het door was (ik denk dat je wel weet wat ik bedoel...) en dan een hotelletje opgezocht, want zo de trein in was echt niet aan te raden. Ik ken dus iemand die nooit of te nimmer nog oesters (of mosselen) zal eten. Tja, die allergien tegenwoordig, echt vreemd hoor.
Blogje ',','

Geen opmerkingen: