dinsdag, mei 06, 2003

Pas geverfd
Ook gekeken naar pas geverfd, met ons Kiki ? ;-) Leuk hé ? Toch helemaal niets om beschaamd voor te zijn hé. Maar ja, je kent dat hé, vrouwen, altijd bezorgd dat ze verkeerd overkomen op TV. Dat heb je met die BV's, tegenwoordig. ;-)
'k Zou wel niet willen dat die ploeg bij mij afkwam om mijn huis te redecoreren, ik zou een crisis, zenuwinzinking, hartaanval en attack tegelijk krijgen denk ik. In een chiro of scoutslokaal is dat nog ok, maar wat ze soms uithalen met de woningen van die mensen ? Ik denk dat ondanks de oh's en ah's die je vaak hoort dat veel bij zichzelf denken : dat gaat er morgen terug af en ik verf het terug zoals het was. Alhoewel sommige dingen natuurlijk wel meevallen, natuurlijk met de nodige degustibus et coloris of zo iets non disputandem est ('k heb nooit latijn gehad, dus vergeef me als het niet helemaal correct zou zijn). Enfin, liever elders dan hier, zeker weten.
Blogje ',','

Geen opmerkingen: