zaterdag, mei 03, 2003

One of those days
Dat was ie dan weer, de zaterdag ochtend en namiddag, rondcrossen van hot naar her, boodschappen doen, klusjes opknappen, wat in de tuin werken. Leuk ;-)
Maar eigenlijk vind ik dat wel best leuk, zo wat rondhangen en eigenlijk niet veel doen, ttz wel veel doen, maar toch niet. Als je snapt wat ik bedoel. Eindelijk eens niet met het werk bezig zijn. Hoe graag ik ook werk, af en toe moet het toch eens zonder. En kan ik me laten afleiden door al die opgesmukte en bijgewerkte politici die met hun door marketing geesten bedachte slogans (met alle respect voor de marketing mensen hoor) en one liners iedereen trachten te overtuigen om voor hen te kiezen. Alsof je alles met één dom zinnetje gezegd krijgt. Ik trap daar niet in hoor ;-)
Voor wie ik moet stemmen, geen flauw idee. Als ik op de "doe de stem test"test af ga, kom ik heel ergens anders uit dan ik dacht. Gelukkig niet waar ik niet wilde uitkomen, want dan was ik helemaal depri geworden (VB), maar toch wel verrassend. Ik denk dat ik nog maar wat bijgewerkte en gefacelifte fotootjes ga bekijken en misschien weet ik het binnen twee weken dan wel. Of misschien ook niet, en dan zal het een in de opwelling van het moment moeten gebeuren. Ik zal mijn hormoontjes dan wel hun werk laten doen.
Nu nog een rustig avondje en dan lekker maffen. Wat kan het weekend toch zalig zijn.

Bij leven en welzijn tot morgen.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: