maandag, mei 26, 2003

Een mogelijke miss in de familie
Gisteren bij mijn moeder viel ik bijna achterover van verbazing toen ik in de krant las dat mijn achternichtje bij de 20 finalistes is voor Miss Limburg. Als ze hier de finale wint, gaat ze naar de Miss Belgie verkiezing. Wow, ongelooflijk, geweldig man. ;-) Dat het een knappe meid is, staat al langer vast, dat ze hier aan ging meedoen, een groot geheim.
Nu moet ik wel toegeven dat ik mijn achterneefjes en nichtjes eigenlijk niet goed ken. Ik heb een behoorlijk grote familie en zie ze om de 3 jaar op familiefeesten of begrafenissen. En op die laatste gebeurtenis komt die generatie meestal nog niet mee. Maar desalniettemin voelde ik me toch een klein beetje fier dat zij tot mijn familie behoort.
En oh ja : hoe heet ze ? Karen Schreurs (in de krant stond wel verkeerdelijk Karin, maar het is dus Karen). De aandacht ging echter vooral uit naar Karen Marchal, dochter van Paul en zus van Ann, maar het deed me toch wel iets mijn achternichtje daar te zien staan. Wie weet, binnenkort een miss Belgie in de familie. Dan mag ze mijn boek promoten .

En by the way : Karen staat op de laatste rij, derde van rechts.
Blogje ',','

Geen opmerkingen: