zaterdag, mei 10, 2003

De strijd met mijn poorten
bijna verloren, maar uiteindelijk toch gewonnen. Die pomp er af vijzen is geen sinecure. Schroeven : geen probleem, electriciteit loskoppelen : geen probleem. Maar die laatste bout er uit krijgen, die met zo'n stoem rondelleke vast zit : wel een probleem. Maar soit, na meer dan een half uur prutsen en vloeken is het los en kan ik het voor herstelling binnen doen. Ik doe dat nooit meer, die poort opendraaien, dan blijf ik wel thuis als er geen stroom is ;-)
De poort van de garage had al evenveel nukken. Programma gereset, nog wat geprul : open dicht, open dicht, open dicht, en alles leek in orde. Tot ik boodschappen wilde gaan doen en de poort wilde dicht doen, bleef die toch weer halfweg hangen zeker, niet te doen. Nog maar eens gereset en nu lijkt het weer ok, maar voor hoelang ? Ik weet het niet. Lang leve de electronica :-). Waar is toch de tijd dat mensen in holen woonden, zich geen zorgen moesten maken over electriciteit, internet, stromend water of verwarming. Die moesten toch nogal eens gelukkig geweest zijn. Daar kunnen wij alleen maar van dromen ;-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: