zondag, mei 18, 2003

Dat hebben we dan weer gehad
De verkiezingen zijn voorbij, sommigen zijn gelukkig, anderen weer niet, ik ben vooral blij dat al die lelijke gezichten weer uit ons straatbeeld zullen verdwijnen voor even. Tot volgend jaar, want dan is het weer prijs.
Wat mij wel zorgen baart, is dat de het VB zo'n sterke partij blijft. Zelfs in het landelijke Westel, waar van alle problemen die er in de grootsteden zeker zijn, niets te merken is, wordt er massaal op hen gestemd. Ik kan er niet bij. Wat verwachten de mensen van hen ? Enfin, ik ga hier niet aan politiek doen, daarvoor zijn er anderen die er zeer goed voor betaald worden, laat hen hun werk doen, ik zal trachten het mijne te doen. Live and let live, nietwaar. Als iedereen dat motto zou huldigen, zou het al een stukje beter gaan met deze wereld.
En welke site kan dit beter illustreren dan de volgende :

Blogje ',','

Geen opmerkingen: