zaterdag, mei 03, 2003

boekjes
Toch nog even snel iets meegeven. Had ik al verteld dat ik in mijn vrije tijd tracht schrijver te zijn ? Van boeken ? Jawel, van boeken. En raar maar waar, tot mijn eigen grote en stomme verbazing wordt mijn eerste boek binnenkort al uitgegeven. Aan beginnen schrijven in april van vorig jaar en tegen september van dit jaar moet het in de boekhandel liggen. Ik moet eerlijk bekennen, ik ben er niet goed van. Echt niet. Helemaal niet, maar ik ben er wel blij mee, natuurlijk. Meriumbe heet het en het wordt uitgegeven bij Kramat. Een kleine, maar toffe uitgeverij. Zij geloven in mij en mijn boek. Doet deugd, echt waar. Hier kan je zien wat zij al allemaal uitgegeven hebben. Ik weet niet of dit helemaal up to date is, maar binnenkort staat mijn boek hier dan ook bij. Een speciaal gevoel.
Kramat1 en Kramat2
In elk geval, het is leuk, zo leuk dat boek 2 en 3 al voor een groot stuk af zijn (toch kwa verhaal, taal moet nog wat opgepoetst worden, een paar kortverhalen geschreven zijn en ik nog aan een paar anderen bezig. Hopelijk om allemaal ooit met de wereld te delen.
Maar daarover later meer.
Als jullie het willen weten ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: